Splošni pogoji poslovanja

PODATKI O PONUDNIKU

Pavli Mihael s.p. – Usnjeni izdelki Pavli
Aškerčeva ulica 18
1230 Domžale

Matična št.: 5492834

ID št. za DDV: SI41106024

telefon: 01/ 721 15 44

e-pošta: info@pavli.si

spletna stran: www.pavli.si

POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa prek spletne strani www.pavli.si. Pogoji poslovanja so sestavljeni z upoštevanjem vseh zakonskih obveznosti in mednarodnih smernic za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije.

Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom Splošnih pogojev poslovanja objavljenih na spletnih straneh podjetja Pavli Mihael s.p. – Usnjeni izdelki Pavli, ter  da se z njimi strinja.

CENE

Cene, navedene ob artiklu, so v evrih in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV).

Cene so informativne in veljajo za izdelke, ki so na zalogi, veljajo pa tudi za izdelke po naročilu, če naročilo ne odstopa od prikazanega artikla. V primeru izdelave artikla z določenimi spremembami ali z uporabo posebnih (dražjih) materialov se cena sporoči v ponudbi še pred potrditvijo naročila.

Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen. Veljavna je tista cena, ki je objavljena v trenutku naročila.

Kljub pazljivosti, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni nenamerno napačen. V tem primeru bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

PLAČILO

Omogočamo vam več načinov plačila:
– z gotovino ob osebnem prevzemu v Domžalah ali Ljubljani
– s plačilno oziroma kreditno kartico ob osebnem prevzemu v Ljubljani (MasterCard, Visa, Maestro, Karanta, BA, American express)
– z gotovino po povzetju (ob prevzemu pošiljke)
– z nakazilom na račun podjetja

Način plačila izberete pred dokončnim potrdilom naročila, kjer dobite tudi vse potrebne podatke.

NAROČILO / NAKUP

Postopek naročanja je naveden na podstrani Kako kupiti.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (po elektronski pošti). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika kot za kupca.

Ponudnik lahko naročilo tudi zavrne, če ugotovi, da ga pod danimi pogoji ne more izvesti. Predhodno kupca o tem obvesti in navede razloge za zavrnitev naročila, seveda v primeru, če je to možno.

DOBAVNI ROK

Dobavni rok vam sporočimo v ponudbi ali odgovoru na povpraševanje.

DOSTAVA

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku na naslov, ki ga navede kupec. Kupec odgovarja za točnost podatkov,posredovanih v procesu naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega naslova.

V primeru, da se rok dostave nepričakovano podaljša, se kupca obvesti po telefonu, e-pošti ali po klasični pošti.

Osebni prevzem je možen v delavnici v Domžalah, Aškerčeva ulica 18 ali v trgovini v Ljubljani, Cesta v Mestni log 55.

Strošek dostave na območju Slovenije je brezplačen. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje. V primeru, da ima naročnik drugačne želje, se naredi ponudba za dostavo še pred potrditvijo naročila. Če izberete način plačila po povzetju, vam Pošta Slovenije ob prevzemu dodatno zaračuna provizijo za prenos denarja – strošek tega je razviden na spletni strani Pošte Slovenije: “Informativni ceniki” .

Dostava izven območja Slovenije se zaračuna na podlagi potrjene predhodne ponudbe.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA / VRAČILO BLAGA

Kupec (potrošnik) ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe (nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca pri odstopu od pogodbe, je strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti ponudniku najkasneje v štirinajstih (14) dneh od sporočila o odstopu. O nameravanem vračilu nas lahko kupec najkasneje v štirinajstij (14) dneh od prejetja blaga obvesti po pošti na naslov podjetja ali po elektronski pošti: info@pavli.si. Vračilo prejetega blaga na naveden naslov v štirinajstih (14) dneh po prejetju, brez predhodnega pisnega obvestila, se prav tako šteje za odstop od nakupa.
Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora ponudnik vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v štirinajstih (14) dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe. Vračilo kupnine se nakaže na transakcijski ( osebni ) račun kupca, ki ga sporoči v obvestilu o vračilu blaga.

Blago se vrne ponudniku na naslov: Pavli Mihael s.p. – Usnjeni izdelki Pavli, Aškerčeva ulica 18, 1230 Domžale.

Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložen mora biti račun.

Potrošnik ne more odstopiti od pogodbe, katere predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

– identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
– kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
– bistvene značilnosti blaga,
– dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku),
– pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
– vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
– način plačila in dostave,
– časovno veljavnost ponudbe, 
– rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega pa tudi informacije o tem, če kupca vračilo izdelka kaj stane in kolikšen je strošek vračila izdelka,
– pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

STVARNA NAPAKA

Pravice iz naslova stvarne napake so navedene v Zakonu o varstvu potrošnikov (37-37č člen). Kupec te pravice uveljavlja samo pri ponudniku. Priložiti mora kopijo računa, ter pisno obvestilo o napaki, ki jo mora natančno opisati. Ponudniku mora omogočiti, da stvar pregleda.

REKLAMACIJE, PRITOŽBE IN INFORMACIJE

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru reklamacije, pritožbe ali potrebe po dodatnih informacijah nas lahko kontaktirate po elektronski pošti: info@pavli.si, lahko pa nam pišete tudi po klasični pošti na naslov: Pavli Mihael s.p. – Usnjeni izdelki Pavli, Aškerčeva ulica 18, 1230 Domžale.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi Pavli Mihael s.p. – Usnjeni izdelki Pavli ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Pavli Mihael s.p. – Usnjeni izdelki Pavli, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani ali pokazani tretjim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla svojega e-poštnega naslova.

POJASNILA

Vse informacije in pogoji se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

V kolikor želite dodatna pojasnila v zvezi s Splošnimi pogoji sodelovanja, nas lahko kadarkoli kontaktirate.

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. V primeru nenamernih napačnih podatkov bo ponudnik kupca o tem obvestil in mu omogočil odstop od pogodbe.

Upoštevajte, da so slike in teksti samo informativni in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.